Διαδικτυακό Σεμινάριο στη Διαχείριση της Ακτινοβολίας σε Εγκύους

//Διαδικτυακό Σεμινάριο στη Διαχείριση της Ακτινοβολίας σε Εγκύους

Διαδικτυακό Σεμινάριο στη Διαχείριση της Ακτινοβολίας σε Εγκύους

Η ΙΑΕΑ οργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο (webinar) με αντικείμενο Managing X-ray exposure to pregnant patients” στις 14 Ιουλίου 2016, στις 15:00. Αναλυτικά, η ανακοίνωση έχει ως εξής:

 

Η έλλειψη γνώσεων σχετικά με την ασφαλή χρήση της ακτινοβολίας των διαγνωστικών εξετάσεων με ακτίνες Χ σε έγκυες γυναίκες συχνά οδηγεί σε αποφυγή χρήσιμων εξετάσεων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο κίνδυνος από την αποχή της ακτινοδιαγνωστικής εξέτασης είναι πολύ μεγαλύτερος από τον κίνδυνο που συνδέεται με την έκθεση στην ίδια την ακτινοβολία.

Επιπλέον, ακτινοσκοπικές ή καθοδηγούμενες με CT επεμβατικές διαδικασίες, δεν θα πρέπει να απορρίπτονται ως επιλογή όταν η χρήση της ακτινοβολίας για τη διάγνωση, παρέμβαση ή θεραπεία είναι απαραίτητη για την κλινική διαχείριση της εγκύου ασθενούς. Κάθε φορά που μια διαγνωστική ή επεμβατική εξέταση με ακτίνες Χ της εγκύου ασθενούς θεωρείται ότι είναι αναγκαία, τότε η εκτίμηση της δόσης του εμβρύου είναι ένα ουσιαστικό βήμα για την αξιολόγηση του κινδύνου από την έκθεση για το αγέννητο παιδί.

Ακριβής εκτίμηση της δόσης στο έμβρυο είναι επίσης απαραίτητη μετά από τυχαία έκθεση της εγκύου ασθενούς από μια διαδικασία με ακτίνες Χ.

Συνεπώς, το webinar αφορά στην παροχή πληροφοριών για τη διαχείριση τόσο των εγκύων ασθενών που χρειάζονται ακτινολογικές διαδικασίες όσο και των εγκύων που εκτέθηκαν τυχαία σε ακτίνες Χ.
Στόχοι μαθήματος:

  1. Διαχείριση εγκύων ασθενών σε περίπτωση εσκεμμένης και τυχαίας έκθεσης σε ακτίνες Χ
  2. Ενημέρωση σχετικά με την έκθεση του εμβρύου σε ακτινοβολία κατά τη διάρκεια διαγνωστικών και επεμβατικών διαδικασιών ακτίνων Χ
  3. Νέες εξελίξεις στην εκτίμηση της δόσης του εμβρύου.

 

Ομιλητής θα είναι ο καθηγητής Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Ιωάννης Δαμηλάκης και απαιτείται εγγραφή, την οποία μπορείτε να κάνετε εδώ.

2016-07-05T12:26:03+00:00 July 4th, 2016|Εκπαίδευση|0 Comments

Leave A Comment